Hakki_irem benimde öyle şuan 37 haftalık hamileyim doktorum en başından beri en ufak kanamada hemen gel kendini asla yorma zorlama dedi ve ilişkiye girmeyi yasakladı çok şükür şimdiye kadar sorunsuz geçirdim siz de içinizi ferah tutun kötü düşünmeyin, inşallah sorunsuz bir şekilde kucağınıza alırsınız bebişinizi