Btln 33+6 10 Şubat görünüyor ama kız bebekler erken gelir diyorlar 1 hafta falan benim de içime öyle doğuyor.sağlıkla kavuşalım hepimiz ❤️
Derinim45 Esraaa1709 bende 2 mart icin gun aldim ama subatta olur diye bekliyoruz gercekten zaman artik hic gecmiyor gibi
Bkta Doktor tarih verirken sezeryan için zorunlu sezeryan mi değil mi ona göre mi veriyor? Sezeryan fiyatları acisindan merak ettim nasil oldugunu 🤔
Tugbaztrk Esraaa1709 kacıncı haftada tarih verdiler acaba, ben 35teyim tarihim belirsiz bekliyorumda☺️
Tulaysezer 10 subat benim son gün, sezaryen olacak. Carsamba kontrolum var karar verecegiz. 36+6 oldu. 37 bitiyor 38 icinde olucam inanamiyorum. Bazi agrilarim var. Cati, mide gibi ama o tarif edilen adet sancisi olmadi.