18 haftalık olduk minik minik kıpırdamalar hissediyordum ama bugün bi arkadaşımın nişanında çok yüksek ses vardı ve bebeğimi çok net hissettim bi kaç kez sizce sesten etkilenmiş olabilir mi ? Veya yüksek ses bebekleri rahatsız eder mi belki biraz saçma bi soru ama çok merak ettim internette bi kaç yerde Bebekler yüksek seste sinirlenir filan yazıyordu