Betulyavuz selinkusunannesi aynı son 8 günüm kaldı zorlanıyorum artık iyice ama doğuma dair bir belirtim de yok 😔
selinkusunannesi Ayse54 Allah yardımcın olsun 🥰 bana normal Doğum pozisyonunda dedi doktorumuz ama kanala girmemiş nasıl olucak bilmiyorum bekliyoruz görücez☺️
Ayse54 selinkusunannesi âmin cümlemizin 🤲 bende normal denemek isterdim ama bebek iri 4 küsür kilo olunca özelde de devlette de doktorlar sezeryan dedi sağlıkla gelsin de fark etmez..hayatımda ilk ameliyatım olacak korkmuyor da değilim 🙈😅
Poyrazkuzey @38+2 olduk sanci vs yok sadece geceleri karin seetlesmem ve sirt agrim var 37+5 bebegim 3700gr di suan ne kadar bilmiyorum 12 kg aldim
Gulsah_krkrt Poyrazkuzey merhabalar sağlıkla alın kucağına inşallah 27-28 haftalarda kilo alımınız nasıldı acaba son haftalarda çok aldınız mı gerçekten
esyar Poyrazkuzey maşallah nasıl almış kiloyu acaba protein ağırlıklı mi besleniyorsunuz ? Benim bebeğim 37 haftalık ve 2750 Gr mış :(
Poyrazkuzey 38+2 olduk sanci vs yok sadece geceleri karin seetlesmem ve sirt agrim var 37+5 bebegim 3700gr di suan ne kadar bilmiyorum 12 kg aldim
Poyrazkuzey 38+2 olduk sanci vs yok sadece geceleri karin seetlesmem ve sirt agrim var 37+5 bebegim 3700gr di suan ne kadar bilmiyorum 12 kg aldim
Poyrazkuzey Gulsah_krkrt ben ilk zamanlar ve 2.trimester de aldim son 3 ayda kilo alimim fazla olmadi hatta su son bir ayfir 1 kg falan aldim
selinkusunannesi Ayse54 maşallah Allah sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin 🤲🏻 🥰 bizimki de 3 kiloydu geçen hafta ama bakalım Salı günü kontrolümüz var nolucak
Gulsah_krkrt Poyrazkuzey ya gerçekten mi çok sevindim benimde çok dikkat etmeme rağmen yaklaşık 10 kilo aldım 28 haftada 15-16 kiloyu bulur diye çok korkuyorum bana biraz Umut oldunuz herkes son haftalar alırsın alırsın diyor bilirsiniz . Teşekküre derim cevap verdiğiniz için
Poyrazkuzey Gulsah_krkrt kisiye gore degisir o son haftalarda yiyemiyosun pek rahatsiz ediyor hatta benim kilom sabitledi bebegim almayada devam ediyor hareketli ol eger bir engel yoksa dikkt et ywtwrli guzel beslenirsen alsan bile sonra verrsin
Betulyavuz selinkusunannesi evet Cuma günü oldum muayene bi sıkıntı görmedi ben aracıyım Burda açılma için çok yürü çömelerek iş yap squat pilates yap dedi
__NazLi__ 38+6 yız tam salı qünü sezeryan hayırlısıyla bebegim 3520ydi gecen hafta bende şu ana kadar tam 6 kilo aldım 😁
selinkusunannesi Betulyavuz ben de hareket halindeydim sürekli ama açılmama bakmadı. Bu hafta Salı günü 39+1 olucaz acaba bakar mı açılmaya?