sonsuzmasalim Esraaa1709 yanlış anlama beni ama Aras ismini çok sık koyuyorlar bir özelliği kalmadı ve Arashan da biraz kız ismi gibi geldi kulağıma bilemedim. Tabi tercih senin ama bence başka bir isim seç🤗
Esraaa1709 sonsuzmasalim olurmu öyle şey 😊zaten o yüzden düşüncenizi almak istedim bana bir isim önerirsen daha mutlu olurum doğma az kaldı 8 Aydır bugün bunu bulmuştuk😂
sonsuzmasalim Esraaa1709 yanlış anlamamana sevindim ama bunca zaman düşünüp en çok bu isim içinize sindiyse koy tabikide🥰
Melikeb19 illa iki isimden birisi olucaksa Aras’ı tercih ederdim ☺️ komşumun oğlu var onu da çok severim ayrıca Aras🥰 farklı bir isim düşünürseniz de oğlumun ismi Tuğşat Ege ben çok çok severek hitap ediyorum düşünebilirsiniz ☺️