Ozii Nur99 Benim en basından beri var :( hap kullandığım halde geçmedi . Yiyemediğim için acıkıyorum acıkıncada midem bulanıyor . Kısır döngü🤷♀️😀
seda1anne Benimde mide bulantılarım geçmedi , bu arada doktor oğlumuz olacağını söyledi 🙏🏼 Hayırlı doğumlar arkadaşlar
Deniz07 Ben hala öğrenemedim doktorum 16. Haftada söylicem dedi ısrar etmedim sağlıklı olsunda eninde sonunda öğrenicez