Hamileliğe bağlı ödem sorunu yaşayan varmi? Benm sol elim uyusuyor güçsüzlük yasiyorum doktoruma sordum ödemdendir yapacak bisey yok sinir sıkışması baski olur oda hissizlik yaratir dedi. Parmaklarimi hissetmiyorum nerdeyse çoğunlukla ayaklarimda yavastan sisiyor gorende cok is yapiyorum sanar belli gunlerle ev temizligi o kdr yemek sabit zaten gunluk ev hanımı isleri napacam bilmiyorum sizler neler yapiyosunuz odemden bu ara cok şikayetciyim