Kizlar daha onceden 12 haftalik bi bebegimi kalbi durdgu icin kaybettim suandada 28+5 haftalik hamileyim ama surekli bisy olcak die icim icimi yiyo hamilelign tadini çıkaramıyorum bebegime bikac biay aldim ama korkarak aldim hep bebegm cok hareketli bi bebek dgl hareket etmedgi zmnlarda cildiriyorum bu korkuyu nasil aticam bilmiyorum 😔