Mrv2013 evet kesiyi dikişi hepsini ebe yapıyor valla beni yönlendirmediler ben 3 kere kendim ıkındım zaten bebeğin kafasının çıktığını hissedince bıraktım o yüzden gerek duymadılar galiba 😀başka doğum yapan kadınları yönlendirdiklerini duydum hadi ıkınmaya devam et biraz daha az kaldı tamam bitti gibi