Damla93_ Bence asla peşini bırakmayın iyice araştırın başka doktorlara gösterin🙏Niyetim korkutmak değil yanlış anlamayın sakın🙏Şöyle ki bir arkadaşım hamileyken bebek çişini yapamıyor dendi bir sürü testler yapıldı sorun olmaz doğunca düzelir dendi. Doğduktan sonra böbreğinin 1inin hiç çalışmadığı diğeri ise kısmi çalıştığını öğrendiler, Oğlu 1 yaşına geldiğinde arkadaşım böbreğini verdi oğluna ve nakil ameliyatı oldu🙏Şuan şükür iyi ama doktor acizliğine uğradı resmen ve çok iyi bir hastanede iyi bir doktordu. Yani mutlaka 1kaç doktora gösterin🙏 Lütfen söylediklerimi yanlış anlamayın herkes aynı olacak değil siz önleminizi alın🙏