Kızlar merhaba 12+5 haftalık hamileyim tüp bebek tedavisiyle Allah nasip ederse inşallah ikizlerim olacak .Bu hafta kontrole gittiğimde doktorum 15 gün sonra tekrar gel attan muayene edeceğim Rahime bakacağız dedi ikizlerde rahimde açılma olabiliyormuş Buda ilerleyen zamanlarda düşük veya erken doğum sebebiymiş bu yüzden anestezi altında dikiş atıyorlarmış sıkıntı olmaması için ...başına böyle bir durum gelen varmı ...