Traumengel Haftamda doğum yapacağım Allah izin verirse, riskli gebelik olması nedeniyle devlet hastanesinde doğum olacak, malum 37. Haftamda sancım vs gelmemiş olacağından dolayı ednişelerim var, bebeğin durumu o gün normal doğuma elverişli olursa balon katater tekniği ve suni sancı ile doğum gerçekleştirilecekmiş, sezeryan çok gerkli durumlarda yapılıyor zaten. inanılmaz korkuyorum acaba bu şekilde doğum yapanlar var mı?
Eroluntombisi Traumengel hangi şehirdesiniz bizim burada riskli gebelikleri özel hastaneye sevk ediyorlar devlette yapmıyorlar şaşırdım acikcasi
SelinKutluErdoan Traumengel acaba riskiniz nedir sorabilir miyim bende de yüksek tansiyon çıktı korkuuorumda🙁
BeyzaEnes Eroluntombisi hayir zaten riskli gebelikleri ozel hastane kabul etmiyo devlete yada arastirma hastahanesine gonderiliyor