BsraKavazYedek Merhaba. Evde otururken bile grip olan biriyim, cok alerjik bir bunyem de var her sene grip asisi olurdum suan 3 aylik hamileyim asiyi olmali miyym? tecrubesi olanlar yrdimci olabilir mi?
BsraKavazYedek Handeaslan616139 sordum kendisine oyle kanitlanmis bir zarari yok ama riske girmeye gerek de yok dedi, arada konustu yani
Deniz14 Ben 4 haftalıkken oldum şu an sağlıklı 11+5 haftalığız ama yine de doktorun ve eczacınla detaylı konuş derim