Serp27 Hayırlı olsun bence de var. Bir an önce kan testi verin bence. Güzel sonuçlar alırsınız iniaAllah 😊
-fv- Tebrikler👏🏼Ben adetim 3 gün geçtikten sonra yapmıştım bu silikteydi ikinci çizgi..senin erken test bide daha nolsun yeni bi bebiş geliyooo😍
bilaloguzunannesi _Honeybee_ 3 veya 4 haftalık hamilesiniz tebrikler hayırlı sağlıklı gebelik olsun inşAllah ❤kan testinde çıkar hemen