35+6 günümdeyim. Karnım taş gibi arada sertlesiyordu geçiyordu. Dün akşamdan beri uzun süre sertlik yaşıyorum . Bir kaç saattır de taş gibi yine rahatsız edecek şekilde . İnternette baktm 1 saatte 4 den fazla sertlesiyorsa bir kaç dakikada geçmiyorsa doktora gidin diyor . Pazartesi kontrolum var zaten . Bu durumu yaşayan var mı? Doğumun yaklaştığının belirtisi diyorlar ama onemlı olan bebeğimin sağlığı . Yardımcı olabilecek arkdaslar varsa cvp verirse sevinirim🙏🙏🙏