Gizeemmm Haftadayım faranjit oldum ve kuru öksürük başladı zencefil bal karabiber karışımının zararı olur mu? Bilgisi olan?
1dem Gizeemmm o kadar çok çektim ki yememek mümkün değil. Dahiliye doktoru söyledi hamile olduğumu biliyor ve iğne kullanıyorum şuan bogazımdan. Dolayı. Ve bana kaynamış suya zencefil katıp ılık olarak içebileceğimi söyledi. Rabbim şifa versin koly değil 🤦
Zade Gizeemmm Kullanılabilioyr Canım ya .. Ben her grip olacağımı hissettiğimde yapıyorum hiç bir sıkıntı da olmadı çok şükür 38+5 im bu arada ☺️
Seyma_Eren Gizeemmm zencefili ilk mide bulantılarım olduğu zaman doktorum iç demişti bulantıyı azaltıyor diye, bir zarar olsa demezdi heralde
fadimeozbas @Gizeemmm Zencefilin rahim ağzını yumuşatmada kolaylığı olduğunu okumuştum google da ama sizde bi araştırın derim
icenes Benim de mide bulantılarım olmuştu ilk aylarda banada doktor zencefil yiyebilirsin demişti şuan grip gibiyim zencefil bal limon karıştırıp içiyorum bogazımı rahatlatıyor