Kursadbudak Gebelik kesesini ve kalp atışını kaçıncı haftanızda gördünüz?Transvajinal ultrason önerirmisiniz?Kese gördüğünüzde Beta-Hcg değeriniz kaçtı?
Mommmmmmm Kursadbudak transvajinal ultrason kötü olsa zaten doktorlar öyle bir riski göze alıp yapmaz. Çok küçükken oradan bakılıyor diye biliyorum. Ben 4 haftalıkken kese gördüm 5+4 kende kalp atışı duydum
Burii52 Kursadbudak 3 haftaya döndüğümde gördüm ilk değerim 500 kese için kan verdiğimde değerim 1757 di kalp atışını daha duymadım oda yakındır inş 🙏🏻
Sedley Kursadbudak 5+4 de keseyi gördüm dünde yani 6+3de kalp atışını duydum canım. Keseyi görmeye gittiğimde beta hcg değerim 4489 du.
Elifeminask Kursadbudak canm merhaba vajinal ultrasndan korkma benm kesem 5 haftda vajinal ultrasnla gorundu bthcg 1200 du
Hemsireanne52 Ben keseye bakmadandan 5 gün önce beta hcg baktırdım 5250 idi ama o gün baksak görürmüşüz doktora gittiğimde 5+5 di
Smyy06 Mommmmmmm ne güzel kalp atısını cok erken duymussunuz bende 5+4 um ama haftaya cuma filan gidecem 6. Haftaya girince. Bebeği bile görebilir miyim emin değilim 5+1 de çok küçük keseyi görebildik sadece
Deletedmom0093 Burii52 Kalp atisini 7. haftadan itibaren gorebilirsiniz endişe etmeyin,ben 6+4te gördüm karından.
Deletedmom0093 Burii52 Hayli erken fark etmişsiniz, beklediğiniz bir gebelik olup test mi yapmıştınız? Ben reglim 4 gun gecikince fark etmiştim.
Rabbiminemanetii Beta carsamba gnü 2261 ertesi gününe randevu aldim tam 5 haftalıktık karından bakılınca kese göründü kalp atısı icin 2hafta sonra gidecez . Zaten kesenin görünmesi icin 1500ü gecmesi lazımmıs diye biliyorm
Kursadbudak Bende 200dü verdiğimde reglimden 5 gün geçiyor beta 1826 pazartesi randevum var. 3 güne tekrar katlar kendini görürüz inşallah
Asnb 5 haftalıkken öğrendim kan beta 1100lerdeydi bir kaç gün sonra doktora gittik keseyi gördü ama çok ufaktı, kalp atışını 7. Haftada duyduk
cerrah61 Kursadbudak benim 3.randevuma kadar hep vajinal ultrasonla bakıldı merak etme hiç bir zararı yok inan doktorum her defasında dakikalarca anlattı içim rahat etsin diye. Çok ufak olduğu için henüz karından gozukmeyebiliyor o yüzden bence yaptırabilirsin ☺️☺️ hayırlısı olsun şimdiden sağlıkla al inşallah kucağına ❤️
Busratm Kursadbudak 5+4 de keseyi gördük. 7 haftada kalp atışını duyduk. Vaginal ultrason bende yapıldı bir sıkıntı yaşamadım. Beta da hiç baktırmadım kese görüldüğü için gerek duyulmadı.
Deletedmom0093 Kursadbudak Keseyi gördüğümüzde 4+4tü ve beta hcg değerim 3003'tü. 6+4te de kalp atışı görüldü. Kese 2000-2500de görülüyor
Deletedmom0093 Kursadbudak Vajinal ultrasondan hic korkmayın, başta ben de cok korkmuştum ve çekinmiştim. Belden aşağınızı örtüyor zaten doktor diş fırçası boyutlarinda bir alet onla bakıyor. Kendinizi kasmazsanız hic hissetmiyorsunuz bile,rahat olun sadece.
Burii52 Deletedmom0093 inş bakalım yarın sabah kalp atışı için gidicem hastaneye 4 haftaya döndüm çünkü bakalım alttan muane ediyorlar
Deletedmom0093 Kursadbudak Olağandışı bir durum yoksa karından bakıyor doktorlar. Benim kalp atışı durmuştu 9 haftalıkken o yüzden vajinal bakıldı. Ama içiniz rahat olsun diye vajinal de baktırabilirsiniz,bebeğe hiçbir zararı yok.
Kursadbudak Deletedmom0093 çok geçmiş olsun Allah tekrarını yaşatmasın.Sağlıklı hayırlı bir evlat vererek yerini doldursun inşallah 🤲🏻
Deletedmom0093 Kursadbudak Tesekkur ederim. Bu arada vajinal bakmak isterse doktorunuz endişe etmeyin kotu bir durum olduğu anlamına da gelmiyor,problem yokken de bakabilir yani🌸