Deryaserkan Kızlar 9 haftalık hamileyim aşırı bir şekilde bel agrım var yürürken fln Batıyo neden acaba veya yaşayan varmı ne yaparsam geçer lütfen cvp 🙏🏻
Dkktlbsra Deryaserkan bende aynıydım canım malesef geçmiyo kendini yormamaya özen göster ağır kaldırma temizlik yaparken dikkatli ol yorma kendini
Kizim_ve_Annesi Deryaserkan gecmiyo canim gecmiyo 23.2 haftalik hamileyim bende ayni durum var 4 ,5 haftadan boyleyiz galiba gitdikce artacak yatakda donemiyorum bile ha bide bende idrar enfeksiyonu var ondanda agri oluyomus sendede varmi?
Deletedmom00260 33+3 olacağız ilk zamanlar hafif bel ağrım vardı 6. Aydan sonra bebek büyüdükçe ağrılarım çoğaldı ne yatabiliyorum ne uyuyabiliyorum yattığım zaman daha çok ağrım oluyor sanki belimin ortasına biri tahta vurmuş gibi😔
Aysun1274 Deryaserkan 33+3 haftalığız hala devam hatta daha çok eskiye nazaran yatamıyorum oturamıyorum 🆚 yani doğuma kadar da geçmez😔