7 haftalık gitmen hiç geç değil merak etme, şu süreçte zaten sadece folik asit kullanman gerekiyor. Doktora gittiğinde muhtemelen keseyi ve bebeği görürsün ancak kalp atışını duymak için acele etme duyabilirsiniz de duymayabilirsiniz de, duymazsan sakın panik olma 9 haftaya kadar duyabilirsiniz. Gittiğinde idrar, kan ve hormon testlerini ister doktorun muhtemelen. Sağlıcakla🤗☺️