Bugün nişanım geldi baya. Sonra doktora gittim hemen. Çocuk asagı baskı yapıyordu. Doktor alttan baktı rahim ağzı yumusamıs acılmaya baslamıs demek oluyor dedi. Nst de bı tane agrım cıktı. Ama ben hissetmedim hiç. Doktor dedi sancın suyun gelirse gel hemen dedi bunları takip et dedi. Şunu merak ediyorum nişan geldikten ne kadar süre sonra doğum oluyor ki? 38+5im bu arada