Arkadaşlar devlet hastanesine gidiyorum. Eşimi almıyolar yanıma. Bebeğimizi onun da görmesini istiyorum. Tam girecek zaman sadece bayanlar giriyor.diyo ve eşim dışarıda kaliyo😑😑 ve ayni odada iki kişi daha bekliyo. Yani muayenem varken benim iki kisi de odada bekliyo çok saçma değil mi. Eşimi de yanıma nasıl alabilirim devleylt hastanesinde hep böyle mi.