Deletedmom00260 33+2 yiz bugün, hatekerleri yavaşladı sanki bana da öyle geliyor. Daha önce daha fazla hateketliydi. 31+4 te gittim en son doktora 2130 dedi kilosunu boyun45 cm idi bir hafta önde gidiyor demişti şimdi durum ne bilmiyorum 2 ocakta randevum.
Betul-2020 Benim de kontrolüm vardı bugün 33+2 deyiz 2200 46 cm olmuş sevgi pıtırcıgı ve doğum pozisyonuna geçmiş bile ☺️ Hareketlerini çok rahat hissediyorum maşallah 🥰
kayrahazalayaz Benimde 33+5 haftalık çoook hareketli son 3 haftadır net de sancım çıkıyor ve göğüslerimden süt geliyor
kayrahazalayaz Betul-2020 evet maalesef var progestan hap ve pruloton iğne kullanıyorum günde 2 magnezyum alıyorum
gezentianne Sebnemmzade 32+5 ten selam. Bu hafta biraz daha sakin sanırım büyüdüğü ve doğum pozisyonu aldığı için yeri dar :)
Esraaa1709 Sebnemmzade canım çikolata ye ve uzan bebeğinin hareketlerini hissettiğin sürece sorun yoktur
Betul-2020 kayrahazalayaz rabbim korusun inşallah erkenden gelmez canım bi kaç hafta daha dayansın minnoş konuş söyle 🥰