Gamze8001 Akannaka bende oradan sipariş verdim ama hala kargoya verilmedi galiba verince bilgilendirecez dediler havale yaptık sizinki kaç günde geldi acaba
Akannaka Gamze8001 10gün kadar sürdü tasarım falan yapıp whatsapptan atıyolar sonra kargoya verince haber veriyolar bu ara bole büyük indirimler oldu ya kargo firmaları kargo almıyor bekletiyor ondan gecikmiş olabılır saglıkla giydirin bebişinize🙏
ozgeoksuz Damlamina merrytekfashion_tr sayfasından kanatlı tulum eldiven ve bant takımı yaptırdım. Yetkili kişi çok ılımlı, sevecen ve söylediği tarihte de ürünümü kargoladı. Hiç sorun yaşamadım. Bir bakın derim böyle bir şey düşünüyorsanız.
[silindi] Damlamina bizde daha isime karar vermedik ama instagramda çok araştırdım https://imgyukle.com/i/VyltXo çok hoşuma gitti bu set isime karar verince burdan siparis vericem oğluşuma 😂
Mellteem maral35 Damlamina bende aynı aayfada yaptırdım hatta nevresim takımıda yaptırdım gayet başarılılar 🥰
Gamze8001 Akannaka tasarım yapıp attılar onaylayıp para yatırdım kısmet bakalım gelir inşallah😂 tesekkür ederim
_9297_ Damlamina mucize minikler ve stilbebektasarım canım ben henüz sipariş vermedim ama çevremden verenler var ve çok memnun kaldılar
tuubbbaa Damlamina annebebeklereözeltasarımlar ınstagram sayfasından yaptırdım zıbın eldıven ve sapka 55tl . Havale ile ödeme olıyor güvenebılırsin canım .bana fıyatı uygun geldi bi bak ıstersen
Ayse_ONAL68 maral35 canım penye mı aldın diğerinden mı bende almayı düşünüyorum ama hangisi daha iyi bilemedim