mrv39 Burcu2626 fitil daha önce kullandim cok akıntı yapiyor diye istemedim daha etkiliyse öyle kullanayım:(
Cnan mrv39 azalma olmuyor malesef bende sonradan fitil olarak kullandım . Kafa bi milyon geziyodum 😃😃
Sinemozdem mrv39 yanlış yapıyorsun o ilacın en etkili hali fitil olarak almak ağızdan alıp kendine eziyet ediyorsun hemde etkisi azalıyor.ben 5 aydır fitil olarak yatmadan önce atıyorum 3 tane birden hiç ters bi etkisi olmadı
Yenianneadayi2208 Mom666 iki şekilde de kullanılabilen bir ilaç.ama ki fitil yanı daha etkili ve ağızdan alındığında da yan etkilerini yaşarsın demişti doktorum bende fitil olarak kullandım
Yenianneadayi2208 mrv39 fitil olarak kullansan aslında hem daha etkili hem hiç yan etkilerini yaşamazsın ama ki tercih meselesi.Ben ağızdan kullanamadım mesela sarhoş gibi yapıyordu 😀
Yenianneadayi2208 Darkgod @mrv39 kişinin bünyesinden bünyesine değişiyor demek ki.Kimisi yan etkisi bir süre sonra geçiyor demiş kimisi de geçmiyor.Bir dene 1 hafta 10 gün.Baktın olmuyor hoşlanmasan da o zaman fitile dönmeyi düşünebilirsin cnm 🌸
Smyy06 mrv39 Bende fitil olarak kullanıyorum hiç sevmememe ragmen ama doktor oyle daha etkili ve yan etkisi daha az olur dedi. Bugun konusurken esimle sürekli dilim dolanıyordu kelimeleri söyleyemyodum tam demek ki progestandanmıs 😊