Kizlarrrr 8+3 haftaligim cok sukur hersey yolunda dun doktora gittim iyi dedi risk falanda yok dedi bende yolculuk yaptım 40 dk uzunda değil yolda iyiydi kötü degil di yani bide bugün adet günüm belim karnım kâsigim agriyo ama nedense dünden beri uyumuyorum bebeğim e bisi olmuş olabilir diye korkuyorum gereksiz saçma korkular kafayı yicem lütfen bisi söyleyin bana kendime geleyimmm 🙁🙁