Manafova-Nermin 7 haftalık hamileyim.koyu değil ama kahve rengi akıntı gelmiş.devamlı değil ama sabahtan beri iki kere az miktarda geldi..şu an belim çok ağrıyo.kızlar normal mi acaba.lütfen yardım edin.