Sabirsizanne16 bende 31 haftalığım owli korse aldım ebebekten doğumdan sonra eve gelince takıcam sıkmak gerekıyo eskiden annenler carsafla sıkarlarmiş karınlarını ,korse takmadan düzeliceğini de sanmıyorum zaten, birde ten markasının yamuna korse gibi olanından aldim o da pahalı da onu da yaram acımazsa direk takmayı düşünüyorum