Valsss hayır kuzum daha çok küçük ilk ayındasın aklında bulunsun biliyorum bu havada ılık duş almak zor ama tansiyonunu düşürür bayılır kalırsın yani Allah korusun zaten haftan ilerledikçe sende fark edeceksin sıcak su ile duş almak istemiceksin yani bana öyle oluyor en azından bide temizlik vs yaparken elinden geldiğince kimyasalların kokusuna maruz kalma şimdi olmaz belki ama bi kaç hafta sonra mide bulantısı kusma falan olabilir o dönem geçtikten sonra elinden geldiğince herşeyden az az ve sık sık ye ilerleyen haftalarda yemek yeme esnasında yani yemek yeme arasında su içme çünkü kabızlığa sebep olur ben kilolu hamile kaldım herşeyi yedim ve hamileliğim boyunca 6 kilo aldım ve hicbir zaman 2 canlıyım diye tabiri caizse homini gırtlak yeme çünkü bebekler 7.aydan sonra daha fazla kilo almaya başlar doktorun verdiği ilaçlarını mutlaka iç ve doktorunun vermediği ilaçları içme çok araştır çünkü insanların söylediklerini dinlemeye kalkarsan hamileliğin de sonrasıda zehir olur o kadar muhteşem bi dönem ki hamilelik dönemi her anının tadını çıkar kimseye kulak asma araştır bol bol genelde kadın doğum doktorlarını izle bol bol su iç hele ki 3.aydan sonra bebeğinin dışardan beslenmeye başladığını unutma ama başta da dediğim gibi homini gırtlak yeme az az ilk 3 ay ile son 3 ay hele ki 35.haftadan sonra çok çok zorlayıcı oluyor velhasılı kelam senin canını sıkan kim olursa olsun kulak asma he de geç git canım biraz uzun oldu hakkını helal et canım