dilan_54 iyi akşamlar gebelikte mide bulantısı kaçıncı haftada başlar birde 6 haftalık gebelikte mide yanması olurmu
Valsss dilan_54 bende 4+6 haftaligim hamilelikten mi bilmiyorim ama midem cok yaniyo soda icince geciyo bu kadar erken olmasi benide sasirtiyo
Canan_gun55_ dilan_54 ayy canım aynısı benim basimada geldi 14 haftalık olana kadar sabah akşam kusma bulantı oldu şuan 25 haftaligim yine bazı sabahları bulantı oluyo yani sadece önceki dönemlere gore rahatlamış oluyosun ve yanma hissi oluyo boğazında yemek borunda falan
Yrnkrm dilan_54 o yapınıza göre değişir benim 5ci haftada başladı 17 olduk hala mide bulantısı ve kusmalarım var.
Kubs Benim 6.haftada başladı 13.haftam bitmek üzere daha yeni yeni geçiyor. Mide bulantısı,öğürme, mide ağrısı ve mide yanmasından çok çektim. Hatta öyle bir yanma ki yemek borusunun yandığını falan hissediyordum çok kötü bir durum 😣
dilan_54 Kubs aynen benimki de o şekil özellikle akşamları benimde 6. haftam bitti mide bulantım normalmi diye merak etmiştim
Kubs dilan_54 ben dondurma çok sevdiğim için hem canım istiyordu bide hani yedikçe onun soğukluğu biraz rahatlatırdı beni. Sodanın mideyi rahatlattığı zaten aşikar o yüzden tüketirdim hep özellikle şişlik hissettiğimde