Ozlm1240 Miratech kaset testlerden var bende de adet günüme daha var 3 şubat ama dayanamadım dün yaptım ikinci çizgiyi de bir saat sonra gördüm . Ama gıkım çıkmadı 😂 daha önceden de böyle vakalar yaşadığım için kullanım şartlarına uymadım diye geçiştiriyorum . İlk 10 15 dk dikkate alın diyorlar çünkü . Buharlaşma falan değil biliyorum ancak zaten varsa benimle bebeğim er yasa geç öğreneceğim . Gününüz gelmeden acele etmeyin folik asitimizi kullanın sağlıklı beslenin asla strese girmeyin varmış gibi koruyun . Ben öyle yapıyorum . Yarın yine tekrarlayacağım testi var diye umuyorum çünkü bu ay düşünmeden kafaya takmadan oldu . Birde grip oldum geçen hamileliğimde de grip olmuştum . Hayırlısı kuzum 🥰❤️