ilooshhh bence doktora bi söyle çünkü bende hep adet sancısı gibi ara ara oluyordu gaz sancısı da çok cektim 33 haftalikken enfeksiyon nedeniyle sancılarım çıktı belki de ben öyle sanarken sancılarım başlıyordu yanı bilemezsin nst de benim hissetmedigim 100 lerde falan yanı yatışımı yapmışlardı sancımı düşürdüler ertesi gün taburcu oldum ama şimdide oluyo tabi ara ara karnımın kasılmasından anlıyorum dikkat et söyle nst ye sokar zaten seni gerçi giriyorsundur belki bilmiyorum da yanı