Kızlar merhaba, ikili ve dörtlü testim temiz çıkmıştı. Bugün de detaylı ultrason yaptırdım. Detaylı ultrasonda bağırsaklarında parlaklık çıktı. Down sendromu olan bebeklerde böyle olabiliyor ama senin amniyotik sıvıda kanama alanları baya fazla büyük ihtimal sıvıyı yutuyor, o da parlaklık yapabilir dedi. Nifty test yaptırmaya karar verdim. Sonuç kesin doğru çıkıyor diyorlar.Aranızda yaptıran var mı ?