Kızlar geç döllenmeden dolayı 1 hafta geriden gidiyoduk sonra birden 4 gün ileri sardık herşey normaldi doktorum son adet gününe göre hemen hemen yetişicek dedi en sonra 1 ay önce gitmiştim kontrole. Şuan şehir dışına çıktım bi süre şehir dışında olucam o yzden geçici olarak doktora gittim bugün normalde 26 hafta olmam gerekirken 25+2 haftalık çıktık. Doktor ultroson cihazından farklılık olabilir mi normalde 26 hafta olmam gerekiyo dedim. Bebeğime baktı herhangi bir sıkıntı yok telaşlanma herşey normal dedi. Böyle birşey başına gelen var mı?