Benim kuzenimin eşi de hamile ve taş düşürdü. Ağrısı oldukça hastaneye gitti, yalnızca parol verdiler. Hamilelikte organlarımız ve damarlarımız genişlediği için böbrek taşı düşürmek daha kolaymış. Siz yine de doktora gidip takibinizi yaptırın çünkü sizin çektiğiniz acı ve stres bebeğe de yansıyor. Çok geçmiş olsun şimdiden 😓