Busy92 İnşallah bebeğinizi miadında, sağlıkla kucağınıza alırsınız, alınan tedbirler umarım fayda eder.
Ama yine de doğum yakın günlerde olursa; haftanız çok erken değil, o yüzden çok ciddi sorunlar olmaz diye düşünüyorum.
Hem siz hem de bebeğiniz için her şeyin hayırlısı olsun.