mermeral Arkadaşlar dün çok hareketli olan bebeğimin bugün sesinin hiç olmaması normal mi? Sabahtan beri hareket etmiyor sanki.
Nevinnn mermeral benimde öyle 28 haftalık bazen çok hareketli bazen sakin oluyo yoruldunmu bugün ekstradan
doganBanu mermeral sağ ya da sola yatıp biraz okşayınca benim kız hemen hareketleniyor. Sizde bir deneyin tatlı falanda yiyin. Bir de Eğer yorulduysanız ya da canınız sıkkınsa o zamanda hissetmeyebiliyoruz. Bunlar yoksa bence bir doktorunuza danışın içiniz rahat etsin🙏🌸🌸
Haticerkan mermeral annenin hareketsizligine göre hareket ediyorlar canım bende 28 +2 hemen hemn hergun hissederim bazen dediğin gibi hiç hareket etmiyo yada çok hafif oluyo korkma bise yoktur Alalhin izniyle
Kubraseyit00 mermeral 27+1 4 gün önce çılgınlar gibi oynuyordu bebeğim 4 gündür aşırı sakin bende anlamıyorum
Mutiiii Benim de öyle tatlım .dün com hareketli idi bugün çok sakin .28+2 bizimde ❣ korkma iyidir annesi .😍uzan dinlen biraz dinle konuş bebeginle ben öyle yaptım az önce tepki verdi ❣🤲
Mutiiii mermeral aynen tatlım .stres ve sinir ,üzüntü varsa da çok etkiliyor .inan her şeyi hissediyor bence bebekler .inslah bir şey olmaz dua et e Ger korkuyorsan bi acile git bakarlar kalp atışına kalbin rahatlar ❣
mermeral doganBanu biraz stresliyim sanırım. Annem rahatsız, biyopsi aldırdık. Onun sonucunu beklemek etkiledi sanırım. Daha da etkileyecek gibi.
doganBanu mermeral Ah çok geçmiş olsun bilirim böyle şeylerin sonucunu beklemek ne zordur😥 Temiz güzel haber gelsn inşallah🙏Sizinki bence stresten oynamıyor ama eğer içiniz rahat etmezse doktorunuza sorma imkanınız varsa sorun ya da bir hastaneye gidin.
Kubraseyit00 Kızlar tatlı veya yemek yedikten son kipirdanma hafif tekme bile olsa hareket hissetmek iyi bişey mi ? Yoksa baya baya çok hareketli mi olması lazım?