Öncelikle herkese hayırlı doğumlar diliyorum güzel anneler. 36 haftalıkken doktoruma gittiğimde çatı muayenesinde çatımın çok dar olduğunu ve sezeryan olmam gerektiğini söyledikten sonra başladı bütün heyecan zaten herşeyi hazırdı başladık beklemeye inanın hep normal doğumdan korkuyordum ve sezeryan istiyordum ama gün belli olunca daha çok korkmaya başladım en büyük destekcim eşim oldu her saniye yanımda oldu beni asla yalnız bırakmadı her neyse 18 aralık 2019 saat 16:00 -17:00 arası demişti doktorum sabah erkenden kalktım duşumu aldım kuaföre gittim fön falan çektirdim hastaneye doğru yola çıktık hemen gerekli işlemler yapıldı ameliyat önlüğünü giydim ve beklemeye başladık abartısız bütün sülalem odadaydı 😂 hemşire gelip beni aşağı indirirken arkamı döndüğümde bütün sülalem ağlıyordu eşim yanımda ve sakin olmamı gebelik şekerimin olduğunu tansiyonumun düşebilceğini söyleyip beni sakinleştirmeye çalışıyordu doğumhaneye alındım doktorum geldi oturur pozisyona getirdiler korkudan resmen titriyordum 2 tane çok tatlı hemşire vardı elimi tuttular ve sakin olmamı söylediler ve eğilmemi asla hareket etmemem gerektiğini söylediler belimden iğne vurulduğunu hissetmedim bile kesinlikle korkmayın bu muydu dedim hemşireye hatta 😂😂 neyse başladılar çekiştirmeye tabi benim çenem düştü sürekli soru soruyorum ve bi anda ağlama sesini duydum kuzumun allahım o kadar muhteşem bi duygu ki hemen saatte baktım 17:40 dı doktorum korkma canım ama bebeğinin boynuna 3 kere kordon dolanmış en sonuncu ellerinede dolanmış ama bebeğin çok iyi dedi ve yanıma getirdiler allahım o kadar sıcaktı ve küçüktü ki 2955 kg doğdu asla ulturasona inanmayın benim bebeğim en son 3500 falandı herneyse bebeğim temizlendi doktor gördükten sonra onu çıkardılar dikişlerim atıldı ve benide çıkardılar bi baktım kimse yok herkes bebeğin peşinden gitmiş odaya geldim bebeğimi emzirdim zaten 17 haftalıkken bile sütüm geliyordu hiç zorlanmadık hemen karnımızı doyurduk gece olduğunda bebeğimden değişik hırıltılı inlemeli sesler geliyordu çocuk doktorunu çağırdık kan alındı solunum cihazına bağladılar o kadar üzüldüm ki dikişlerimin acısını bırakıp başından 1 saniye ayrılmadım sabah doktorlar hemşireler geldi ve bebeğimde enfeksiyon olduğunu sevk edilmesi gerektiğini söylediler yavrum daha minicikti yeni doğan yoğun bakımına aldılar 1 hafta kaldı ve 1 hafta gece gündüz yanındaydım emzirdim kokladık sevdik eşimle ve 1 haftanın sonunda sonuçlarımız temiz geldi taburcu olduk doktorlar benim sütümün ve sevgimin bebeğime iyi geldiğini söylediler şimdi yanımda çok şükür rabbim bir daha yaşatmasın herkese hayırlı doğumlar versin ben yavruma kavuştum darısı tüm bekleyenlerin başına sormak istediğiniz herşeyi sorabilirsiniz 🥰🙏🏻