Merhaba arkadaşlar, ben 37+4 haftalık hamileyim geçenlerde mide ağrısıyla kontrole gittim ve 2 buçukcm açıklık olduğunu söylediler rahim duvarında %50 incelmiş her an doğum yapabilirsin dediler ama tık yok;)) ama bende düzensiz sancılar var ve bi kaç gündür yapışkansı sarı renkte yoğun akıntım var nişan gelmesimi anlamadım birazda karnım sızlıyor.sizce doğumum yakınımdır çok sabırsızım😣 sizlerde nasıl oldu??