Arkadaşlar iyi akşamlar. 35+4 deyim Bugün kontrole gittim,sancılarım çıktı. Dr erken doğum olabilir dedi ve Nidicard diye bir ilaca baslastirdi. Bebegin gelişimi önde ve kilosu da iyi olduğu için ilaç ile 37+4 e kadar beklesek yeter dedi,bakalım dua edin inşaallah. Böyle bir şey yaşayan var mı diye sizlere de sormak istedim.