ygmr18 Xanim1998 gözün aydin canim tebrik ederim saglikla gelsin insallah ogluşun🥰 kacinci haftadasin suan?
Gamzeozdemi Xanim1998 hayırlı sağlıklı evlat olsun cnn.kacinci haftadasın ben 15+5im 3 gunsonra kontrol var inşalalh ogrenirim
EzgiCan_ Xanim1998 bende bu gün öğrendim benim de oğlum olacak 😍 sağlıkla kucağımıza alırız inşallah 🙏🏻