Sinem62 Hanımlar görümce doğum yaptı bi oğlu oldu sizce ne hediye almalıyım altın takmayacak çünkü ben evlendiğimde bana hediyelik bilek takmiş bende biraz kin tuttum valla altın takamam siz olsaydınız ne yapardınız
zelis63 Sinem62 sana o hediye ne almıstı. Düğün farklı doğum farklı doğumda sen ne takarsan sanada o gelir
Rojda35 Sinem62 kıyafet olmaz bence canım yedi el insana kıyafet alıyoruz ayıp yani eşinin kardeşi sonuçta kalkıpta kıyafet alamazsın hani hiç yoksa 100 tl taka biliyosanız 100 takın derim canım yada eşine bırak o nediyo onunda düşüncesini bi al derim🙏
Pinarars Düğün ayrı doğum ayrı. Bir şey takılmazsa ayıp olur. Altın alacak durum yoksa 100 lira falan takarsın bir de yanına hediye kıyafet güzelinden.
Alya123 Sinem62 bence burda soracağına eşine sor kardeşine ne yapmak istersin ne yapalım diye 🤷♀️ Benim görümcem de 3 hafta önce Doğum yaptı ben eşime sordum elimdeki parayı da verdim aşkım bende bu kadar var istersen ekle istersen buna göre bişey yap dedim o yarım altın takmak istedi ve taktı saygı duyarım 🤷♀️
Iimran Sinem62 para ayıp olur ailen sonuçta eşinin kardeşi ablası oluyo arkadaşın değil ki bebeğin cinsiyeti kızsa isimli bileklik olur yada böyle kırkında elbise giydiriyolar ya öyle güzel bişey alabilirsin erkekse yine de alternatifler çok
zbzbzbzb Aile huzurun icin ilerisi icin altın tak sen bırak görünceyi benim kardesim hemde calısan düğünümde bisey takmadı
Hayalperesttt Sinem62 herşey karşılıklı olmak zorunda değıl ben olsam altın takardım herşeyin hesabını yapmayın böyle sizin kardeşin olsa ne takardınız öyle düşünün
Sinem62 Hayalperesttt Hayalperesttt karlılık beklemek değil bu ama ben altın taksam o bana takmaz eminim abisi ona düğünde takısın tam yaparken bu bize bunu yapmadı yanlişlikla taktığını söyle
Emin_e Nasil bir dusunce bu... benim gorumcem de evlenirken bize bir sey takmadi, yaşı kucuktu, simdi evlense ben bilezik takalim derim, dogum yapacagim muhtemelen yine takmicak ama dogumuna yine altin götürürüm eşime yakışanı yapmis olurum