Minecanturk85 Yaaa çok güzel bir mesaj bu, ne kadar teşekkür etsem az. 💞☘
Bizde de öğrenir öğrenmez eşim devraldı, zaten çoğunlukla ondaydı kum temizliği. Normalde eşime düşkün onun kucağına yerleşirdi ama bu aralar hep bende. İlginç bir şekilde hissediyor olmalı diyorum. Şükürler olsun bugünümüze.
Son bir sorum: Yatış pozisyonum ne olmalı? Bunu sormayı da akıl edemedim, ama sürekli tedirgin uyuyorum bebeğime zarar verir miyim diye.. hep yan ya da sırt üstü yatıyorum.