Kızlar selam. 12 haftalık hamileyim 2’li tarama testimi yaptırdım. Kan vermeye giderken elimdeki ölçüm formlarında doktorun bebeğin burun kemiğini ölçmediğini farkedip neden ölçmediğini sordum. Bebeğin daha çok küçük olduğunu bu yüzden ölçemediğini söyledi. Benzer bir durum yaşayan var mı aranızda?