Kızlar merhaba .. ben 19 haziranda evlendim 24 haziranda adet oldum ve 28 haziranda adetim bitince eşimle gerçek bi ilişkimiz ilk defa ozaman oldu sonraki haftalardada hamile olduğumu öğrendim ( bidahada adet olmadım zaten ) .. gebelik hesaplarken yinede adetin ilk gününümü baz almam gerekiyo ama o 4 günlük süreçte bi ilişkimiz olmadı.. siz ne düşünüyorsunuz?? 😊