Prensesim2018 benim de hamileliğimi öğrendiğimde eşimin doğum gününe 15 gün vardı 🙈 bi kutuya emzik, patik, hamilelik testimi, ultrason kağıdı, birde fanatik galatasaraylı olduğu için gs çorabı alıp koydum. Birde küçük pasta aldım üzerine not olarak ‘Erken gelen doğum günü süprizin benim babacığım:) iyiki doğdun’ yazdım. Verdiğimde çok hüzünlenmişti ve sevinmişti. Böyle güzel bi anı olarak kaldı ☺️