Nisannasell Kızlar 2 gündür falan sol ayak bilegimde hafif bir şişlik var normalde evde yürüdüğümde falan ağrı yapmiyo ama dokununca veya ayakkabı giydigimde ağrı yapıyo bu arada 33 haftalık hamileyim normalmi bilgisi olan yazsin lütfen 😥😥
Esmaemenova Nisannasell ayni hafyadayiz canim ozellikle bileğimde diğilde ayaklarimda şiş oluyir geceleri uyuşuyor merak etme son ayda olur boyle dinlen bol bol su iç ödem olduöu icin şişiyoruz.. Doktorum bana ayaklarda şişme olursa normal dedi ama ellerde ve uzde aşiri şişlik olursa bana haber et demişti
Esmaemenova Nisannasell bide tuzu tamamen kesmelisin bu sin aylarda böbrekler çok zarar görüyor bol su iç tuzu yaği azalt umarim sağlikla atlatiriz bir buçuk ayi🤦🏻♀️
Esmaemenova Nisannasell canim şiş olduğu icin ağriyor ayaklarini sallamamaya bak uzan ayaklarini dinlendir sandalyade falan cok sallama ayaklarini