Merhaba hanımlar...38+2 yiz kızımla..1 haftadir zaten olan kasılmalar ağrılar artti bikac gündür de çatım felaket ağrıyor ve acıyor.Beyaz akintim surekli var hatta bazen sümüksü geliyor.Birde 2 gundurde afedersiniz ishal olmuşum ve bulantı oluyor.Bebegim cok toplanıyor...pazartesi kontrol e gidecegim hazirliklimi gitsem acaba sizce dogum belirtileri olabilirmi ???