hava123 avarebirseyyah 4-5 haftalıktı . Bi öncekide 8 haftalıkken kürtajla alındı bebek gelısmediği için
avarebirseyyah hava123 peki sonra hamile kalabildiniz mii? Bi de neden böyle oluyormuş bir rahatsızlığınız mı var
hava123 avarebirseyyah şu an gebelik beklıyorum belirtiler var . Evet pko insülin direnci ve heterezigot mutant kan pıhtılaşması var ama düşüklerimin nedeni için şundandır denmedi . Kan pıhtılaşması cok cok azmış
avarebirseyyah Papagan yok guzum internette satılıyor bitkisel macun bu. 1 ay kullandım kullandığım ay hamile kaldım hatta 5 6 gün önce öğrendim gebe kaldığımı :)) Rabbim nasip etti hamd olsun
Ozgesn Prensesim2018 bu testi ilk kez görüyorum yani yaşadığınız yerde var olunca nasıl yok olunca nasıl yazdığını siz daha iyi bilirsiniz 😊 burda bu testten cok anlayan kimse olduğumuzu sanmam ama ins vardır 😊
Prensesim2018 Sedamurat evet cnm yumurtlaiklara iyi geliyor benim rezervem az zor olurdu cocugum ama sukur
Prensesim2018 Sedamurat birsey degil cnm inslalah yarar ben oyle yaptim ve folik asit aldim ve bir kadina gittim yasli bir ebe rahmin ters dedi 3 gun ust uste gidip duzeltti onun etkiside olabilir fnm