Sherylady Deniz_krks06 şuan ağlıcam kasık ve karnımın kasılmasından. İkiz olduğu için bende abartı oluyor bu durum. 24. Haftama giricem bende. Magnezyumu ikiye cıkardı doktor.
Deniz_krks06 Sherylady Çok geçmiş olsun ya benimde karin agrım oluyor elimi koyduğumda sanki ağrıyor gibi hissediyorum donerken yatakta vs sag kasık sol kasik baglarim sanki geriliyor acaba bebeğe vs zararı var mı bunun
Sherylady Deniz_krks06 aynı soruları doktora sordum gayet normal dedi. Her gittiğimde rahim kanalıma bakıyor önce ikiz gebelik riskli malum. Ama yinede sizde söyleyin doktorunuza ben mesela bugun cok kasıldım arka arkaya. Yarına geçmezse gidicem hemen.