glmk23 çok geçmiş olsun bende 4+6 da gittiğimde kese büyük bebek küçük dedi bir haftada hiç büyümemiş dedi sadece 2 mm eğer büyümezse kürtajla gebeliğimi sonlandıracağını söyledi 😔umarım miniklerimiz bizi yarı yolda bırakmaz 😔Rabbim herkesin bebeğini sağlıkla kucaklamasını nasip etsin 🤲